Atentie la colindatori

Adaugă o recomandare

Sergiu

1 Recomandare

Am fost cazat in cabana pe o perioada de 5 zile (24-28/dec.2014), proprietari sunt de treaba si de cuvant. Pt o cabana de 2 stele arata foarte bine, cu cladura nu am avut nici o problema. Dar am avut un incident in seara ajunului de la niste "colindatori" care ne-au jefuit. Cum au reusit nu imi vine nici mie sa cred. Sufrageria si bucataria sunt sus iar dormitoarele sunt jos, deci intrarea in dormitoare se face pe afara. Pe la ora 1 noaptea eu si colegul de camera am mers 10 min pana la bucatarie sa mancam nu am inchis dormitorul cu cheia gandindu-ne ca nu vine nimeni la ora aia pe jos unde nu exista poteca sa fure nici macar nu nea trecut prin cap asa ceva. cand ne-am intors in camera am vazut ca nu sunt gecile pe cuier dar am zis ca sunt sus in sufragerie. Dimineata cand am vrut sa plecam pe partie ne-am dat seama ca aseara am fost furati de "colindatorii" care ii auzisem atunci noaptea. Paguba ce au facut-o a fost 2 geci din care in una era un portofel cu acte si cheile de la o masina iar in cealalta doar un abonament de transport in comun si 2 carduri de acces. Cand am sunat la politie domni de acolo erau foarte comozi ei au zis ca nu urca in munte si sa coboram noi in oras sa dam declaratie. Chiar daca " colindatorii" au mai incercat si la alte cabane si se stie cine au fost unii dintre ei nu s-a rezolvat nimic. Cei care vreti sa mergeti acolo cabana si propritarii sunt foarte ok. Dar nu lasati nimic afara si nici usile deschise pt ca au un tupeu jegos si intra sa fure. De mers nu cred ca am sa mai merg in Parang din cauza incidentului....

Este o recomandare utilă?
DA NU
Sergiu a fost la Cabana Plai la craciun 2014

Adaugă un comentariu sau pune o întrebare